نقض تمام معیارهای حقوق بشر توسط اسرائیل
نظام نوین اسلامی
جهان زیر سایه ی اسلام

این موسسه در گزارش امروز خود تأکید کرده است که اسرائیل مشخصا بارها مرتکب نقض شدید حقوق بشر شده است. این موارد هم در کرانه باختری و هم در دیگر مناطق فلسطین اشغالی انجام شده است. در ابتدای این گزارش آمده است که اسرائیل تقریبا تمام معیارهای حقوق بشر را نقض کرده است.

انجمن غیردولتی حقوق بشر اسرائیل در بیانیه‌ای که همراه این گزارش منتشر کرده، آورده است: پناهجویان با بی‌رحمی تحت تعقیب قرار می‌گیرند. اشغال کرانه باختری و رویکرد تبعیض‌آمیز با مواضع دوگانه و تلاش‌ها برای خاموش کردن مخالفان، تشدید شده است. خانه‌های به صرفه تقریبا دیگر در هیچ کجا یافت نمی‌شود و آب به یک کالای لوکس بدل شده است. دیگر اجازه اعتراضات گسترده اجتماعی در فضای عمومی صادر نمی‌شود، افراد قادر به دریافت کمک از پلیس و دستگاه قضایی نیستند و دیوان عالی قضایی هم هرچه بیشتر از دسترس دور شده است.

در این گزارش موارد متعددی تحت پوشش قرار گرفته که از جمله آن می‌توان به وضعیت پناهجویان و همچنین برخورد رژیم‌صهیونیستی با اعراب و فلسطینی‌ها اشاره کرد. در بخش مربوط به پناهجویان آفریقایی گفته شده که رویکرد کابینه به این پناهجویان بدتر از همیشه شده و این نمونه‌ای آشکار از نژادپرستی و ایجاد هراس از این اقلیت‌ها است. در بخشی دیگر از این گزارش هم به نحوه برخورد رژیم‌صهیونیستی با فلسطینی‌ها اشاره شده و گفته شده است که در حال حاضر به اعراب و فلسطینی‌ها اجازه هیچ ساخت و سازی داده نمی‌شود.

  • منبع: فارس

میزبان مارکت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:اسرائیل,حقوق بشر,نقض,
ارسال توسط سید محمد علمداری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 4642
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1